Bojovník
- Zistili sme základné informácie aspoň o 5 bojových umeniach, spoznali sme ich názvy a poznáme rozdiely medzi nimi.
- Urobili sme mapu sveta a zaznačili sme miesta, odkiaľ pochádzajú vybrané bojové umenia (aspoň 10 lokalít/krajín).
- Viem, čo je pojem motivácia, koncentrácia, sebaovládanie a disciplína. Na schôdzkach sa snažíme správať disciplinovane a koncentrovane počas celého trvania odborky. Spravili sme si zamyslenie, kde sme sa spoločne porozprávali o tom, ako sa správame a ako sa nám darí zlepšovať sa v týchto zručnostiach.
- Vieme pozdravy rôznych bojových umení. Vytvorili sme si vlastný typ pozdravu a vzájomne sme sa týmto pozdravom zdravili na družinovkách počas celého trvania odborky.
- Na začiatku družinovky máme fyzický tréning s dĺžkou aspoň 15 minút. Výber cvikov je na vodcovi. Odporúčané cviky – výkopy, beh, výskoky, angličáky, žabáky, dážďovka, plank, švihadlo. Rozcvičku robíme na každej družinovke počas trvania odborky. (cvičenie ako príprava na výzvu Silák)
- Pozreli sme si film/rozprávku pre deti o bojových umeniach (Kung Fu Panda, Karate Kid, Power Rangers, Ninja korytnačky…).
- Stretli sme sa s trénerom bojového umenia a naučili sme sa základný postoj. Ukázal nám prvky sebaobrany. Porozumeli sme významu sebaobrany (cieľ bojových umení).
- Oboznámili sme sa so životosprávou vhodnou pre športovca a s tým, čo potrebuje pre svoj maximálny výkon.